Cred ca se implineste curand un secol de cand nu am mai fost in vacanta pe litoralul romanesc. Daca aruncati un ochi prin categoria TRAVEL de pe blog, veti vedea ca e plina cu povesti din vacante petrecute in afara tarii. Dar totul are un inceput, asa ca m-am lasat convinsa si am plecat in Vama pentru prima oara weekendul trecut si surpriza! mi-a placut foarte mult! Am fost chiar usor surprinsa de cat de faina este plaja, cat de buna este muzica si cat de delicioasa este mancarea.

Hello, hello,

Sunt multi vamaioti printre voi, nu am nici un dubiu, dar eu am experimentat Vama pentru prima oara weekendul trecut si am facut o lista scurta cu chestii pe care (cred eu) trebuie sa le faci neaparat daca esti acolo, chiar si pentru cateva zile.

It goes something like that:

1.Prima chestie pe care am facut-o a fost, desigur, sa merg la plaja. Intamplator m-am asezat pe plaja de la Amphora, si acolo am ramas pe parcursul celor 3 zile. Muzica foarte faina, predominant jazz relaxant, cafea buna, cocktailuri gustoase si racoritoare si barci transformate in canapele super cute. Asa ca daca vrei sa te feresti putin de soarele arzator, ia-ti o cafea rece si aseaza-te pe o barca sub o umbrela, inchide ochii si lasa jazz-ul sa-ti inunde corpul!

vama, vacanta la mare, summer holiday, romanian beach, what to do in vama, ce sa faci in vama, expirat, summer, swimsuit, stand for fashion, beach photo vama, vacanta la mare, summer holiday, romanian beach, what to do in vama, ce sa faci in vama, expirat, summer, swimsuit, stand for fashion, beach photo vama, vacanta la mare, summer holiday, romanian beach, what to do in vama, ce sa faci in vama, expirat, summer, swimsuit, stand for fashion, beach photo

2.Pizza de la Expirat e ceva ce trebuie neaparat sa incerci! Este facuta in cuptor cu lemne, din ingrediente super gustoase si calitative. Este desigur foarte populara, asa ca e posibil sa astepti putin dupa ea. Inarmeaza-te cu rabdare!

3.Pentru cei care prefera si ceva dulce dupa masa (ca si mine de altfel) recomand sa incercati clatita cu nutella, afine si fulgi de cocos. Nu imi amintesc exact numele locului, dar este situat chiar vis-a-vis de Stuf, un bar de pe plaja.

4.Am luat Vama cu mine la Iasi printr-o bratara colorata pe care o port la picior. Gasiti tot felul de chestii handmade dragutele la tot coltul, nu aveti cum sa le ratati, iar daca sunteti fani, go for it!

5.Party all night long si pana dimineata la Expirat si pe plaja Amphora. De ce aici? Pentru ca aici muzica te face sa dansezi intr-una si vibe-ul transmis este tare fain! Just try it! You’ll thank me later.

6.Food alert 🚨Again! La “Povestea ceaunului” am mancat cele mai gustoase hamsii ever. De incercat aici si tochitura brasoveana si gulasul. Te lingi pe degete, nu alta!

7.Rezerva-ti macar una dintre seri pentru a face poze la apus. Este superb! Iar umbrelele de paie existente de-a lungul si de-a latul plajei completeaza perfect imaginea.

8.Sandalandala este un loc dragut unde poti sta, daca nu doresti o camera de hotel, motel etc. O pajiste intinsa plina de corturi (pe care le poti inchiria de la ei sau cu care poti veni de acasa), un restaurant cu mancare foarte gustoasa, dusuri si toalete decente iar personalul foarte fain si helpful. Eu am experimentat mersul cu cortul la mare aici, si a fost ok-ish. Daca sunteti mari amatori de cort si nu va deranjeaza sa impartiti spatiul cu mai multe persoane, sigur va va fi pe plac.

This is it! 8 chestii pe care eu le-am facut in Vama in 3 zile,  si pe care vi le recomand cu drag si voua. Pentru detalii legate de transport pana acolo, tarife sau alte chestii, nu ezitati sa-mi scrieti. Inca am prosapat in minte totul ☺.

Hugs,

Ale

Author

Who am I? Well, you see, I’m just this girl that’s overly attached by her clothes and her necklaces, and likes to ‘work’ daily on how to style them up; I’m that girl that likes reading and actually complete ‘do it yourself’ projects; I’m that girl that wants to travel the whole world; I’m that girl that loves good food; and on top of that, I’m that girl that works in a belgium chocolate shop. And I just want to share this with all of you, guys. So welcome in my life, pretty readers. Lots of hugs, Ale